Instalace RH6.2 na DPT RAID

Michal Ludvig mic na logix.cz
Čtvrtek Září 14 16:06:24 CEST 2000

On Tue, 12 Sep 2000, Jiri Vana wrote:

> To znamena, ze ho nainstaluji na jine PC a pak toto zkompilovane jadro musim
> prenest na server?
> Na server totiz Linux nemohu bez funkcniho ovladace SCSI nainstalovat.
> JirkaV

Je to jedno reseni. Ja jsem ted instaloval RH6.2 na jeden stroj s DPT a
pri instalaci mi to vytvorilo initramdisk s danym ovladacem, takze jadro v
pohode nabootovalo a disk naslo. Ovsem na stejny stroj to instaloval prede
mnou jeste kolega a ten skoncil stejne jako vy, ovsem on mel
jakousi upravenou verzi RH (snad odnekud z PVT ?). Ja pouzil std. RH6.2
ale na diskete s ovladacema jsem nechal a rozbalil prakticky vsechno co se
na DPT webu najde.

Jestli chcete ten initramdisk, muzu vam ho poslat a muzete si ho
nainstalovat (treba po nabootovani z CD/diskety) - je vytvoren pro DPT
RAID + Intel EE100 pro jadro 2.2.14-5.0smp.

Michal Ludvig