Star Office 5.2 - neni bez problemu

Martin Pus policie na oku-tu.cz
Pátek Září 15 07:00:24 CEST 2000

Staroffice

> Zjevne

 StarOffice 5.2 mi akceptoval pri sve instalaci jdk-1.1.18 , ktery se
nachazi
napr. zde
ftp://ftp.tux.org/pub/java/JDK-1.1.8/i386/v1/jdk118_v1-glibc-2.1.2.tar.bz .
Nemusel jsem dat ani Browse, ale pred instalaci jsem dal adresar bin v jdk
do cesty (pouzivam RedHat 6.2) .

Ale mam problem s PGP pod SO 5.2 . Pouziva nekdo PGP ve StarOffice ? Nemuzu
najit nic ke konfigurovani  i kdyz se podpora pro PGP nainstalovala a Javu
mam povolenou.

 Martin Pus