Beginner-zkusi jak pes, i kdyz cte manualy

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Září 15 21:50:55 CEST 2000

Dne Pá, 15 zář 2000 j.c. napsal(a):
>Dd,

>uz to sosam, :-), diky.Asi 3 tydny tu koukam a chystam se instalovat RH6.2
>s priruckou od Computerpressu, a jeste jsem zakoupil RedHat (O'Reily)
>take od computerpressu. Dnes jsem zacal.
>
>Linux krasne nalezl do pocitace, jen jsem ziral, rozhranni
>setupu-graficke-bez problemu.
>
>Ale kdyz jsem to pustil, jede to textove. V prirucce hned pisou o
>grafickych utilitach :-) mam si to s nimi administrovat :-)))
>jenomze jak se dostanu na graficke rozhranni tam proste neni.

startx

>Takze jako zacatecnik jsem v koncich i se svymi priruckami.
>
>Neni tam, zda musim neco prelozit, nainstalovat, zda jsem o to mel
>pozadat pri te instalaci.. nic :-)

Pokud jsi zvolil GNOME, nebo KDE, tak pro graficke spusteni zatim nic
nepotrebujes, ostatni programy se daji doinstalovat pozdeji.
Jinak pri prvnim startu se i pri volbe KDE spusti GNOME, a musis si to potom
prepnout.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |