RH6.2 - BEGINNER

Martin Kamín Shaka kamin na atlas.cz
Pátek Září 15 14:36:40 CEST 2000

> Mám problém zakoupil jsem plnou distribuci RH6.2 ale
> Instalační průvodce nerozezná Scsi disk a kdy? zadám
> ve výběru správný typ tak mi nahlásí nedefinovatelnou
> chybu runtime error ....... ty tečky tam ten výpis nevidím
>
> eddy

Mily Eddy, toto je konference PROFESIONALU, kterym tento doatz pripada
smesny a obtezuje je :( Ja NEJSEM PROFESIONAL, tak se nesmeji, ale chapu te
:)

V instalaci RedHat jsem musel pri zavadeni modulu aha1542.o pro svuj SCSI
radic zadat parametr aha1542=0x130, pak vse probehlo v poradku.

Precti si SCSI-HOWTO a MODULES-HOWTO.

Godd Luck
Martin

PS: trvalo mi to dva dny, nez jsem na to prisel :(
PS1: ZPRAVA PRO PROFESIONALY: nikde v dokumentaci, ani tistene to NENI ;),
takze jej nekamenujte, fakt za to nemuze