RH6.2 - BEGINNER

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Září 15 20:07:03 CEST 2000

kamin na atlas.cz (Martin Kamín Shaka) writes:

> Mily Eddy, toto je konference PROFESIONALU, kterym tento doatz pripada
> smesny a obtezuje je :( Ja NEJSEM PROFESIONAL, tak se nesmeji, ale chapu te
> :)

jak vite, ze ma zrovna AHA1542? a na tom patricnem portu?

Nerikam, ze to tak nemuze byt, ale SCSI karet je celkem dost.

> V instalaci RedHat jsem musel pri zavadeni modulu aha1542.o pro svuj SCSI
> radic zadat parametr aha1542=0x130, pak vse probehlo v poradku.
>
> Precti si SCSI-HOWTO a MODULES-HOWTO.
>
> Godd Luck
> Martin
>
> PS: trvalo mi to dva dny, nez jsem na to prisel :(

> PS1: ZPRAVA PRO PROFESIONALY: nikde v dokumentaci, ani tistene to NENI ;),
> takze jej nekamenujte, fakt za to nemuze

Myslim, ze ho nikdo nekamenoval. Jenom mu proste nikdo neodpovedel,
protoze polozil prilis obecnou otazku. Asi neco jako: nevite jak mam
nastartovat auto?

BTW: vetsina lidi se neobtezuje si precist MetaFAQ, aby minimalne zvolili
spravny subject.

Brno, Czech Republic