Beginner-zkusi jak pes, i kdyz cte manualy

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Září 15 22:04:00 CEST 2000

Dne Pá, 15 zář 2000 Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal(a):

>	Jestejedno upozorneni, napr. RH 6.1 CZ NEUMI prohlasovani v grafice,
>resp. nepovede se autorizace, takze startovani do X-su je uplne na nic

Co je to za blbost, me v RH6.1 CZ prihlasovani v grafice fungovalo.
(Je mozne ze tam byla nejaka chyba, ale u me se neprojevila)

>(original RH 6.1 je v pohode, RH 6.2 v EN i CZ mutaci take).
>
>	Anoncoval jsem to jiz davno, nikoho to nenapadlo opravit nebo uvest v
>Eratta...:-(

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |