Beginner-zkusi jak pes, i kdyz cte manualy

Zdeněk Štěpánek zstepanek na atlas.cz
Pátek Září 29 22:13:41 CEST 2000

Zdravim

> Tohle bych pro zacatecnika moc nedoporucoval (ovsem, je to vec nazoru) do
> doby nez bude mit vse vyladene a funkcni. Muze se totiz stat, ze dojde pri
> startu x-serveru k nejake chybe a start X-ek se zacykli. Zacatecnik pak
> nebude vedet kudy z toho ven. Startovat rovnou do grafiky je sice
elegantni,
> ale az potom co je system vyladen a funkcni. Proto si myslim, ze je lepsi
do
> te doby startovat X-ka prikazem startx ("id:3:initdefault:" v
/etc/inittab)

Toto taktez SILNE nedoporucuji. Omylem jsem nenainstaloval spravny X server,
omylem sem nechal zapnuty automaticky start X a tudiz se mi to zacyklilo a
neslo se ani prihlasit a spustit Xconfigurator abych to opravil. Psat slo
totiz jen v nekterem okamziku a nez jsem napsal root, tak sem se skoro
umackal k smrti, a heslo bych uz vubec nemohl napsat. Takze sem
reinstaloval.

Zdenek