Beginner - Tak tedy znova

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Září 15 23:23:57 CEST 2000

On Fri, 15 Sep 2000, Milan Svoboda wrote:

> Nahodou... Presel jsem z win95 na linux aniz bych o nem neco vedel. No a
> ted se pres
> nej pripojuju na linux pres modem. pouzivam proxy cache. uz umim i
> nainstalovat program ;-))
> a to vsechno metodou pokus-omyl-pokus. je teda fakt ze anglictinu docela
> zvladam.

No jo jenze metoda pokus omyl je dosti pracna a nevede vzdycky k vysledku,
mnohem lepsi je neco o sysytemu vedet.

Samozrejme metoda pokus omyl nastupuje tam, kde objektivne nejsou videt
vady, jako treba kdyz je samba divne pomala. To se proste musi zkouset a
zkouset, ale tezko se da metodou pokus omyl rozdelovat disk nebo
konfigurovat firewall. Nehlede na to, ze tezko metodou pokus omyl zjistim,
ze pro pripojeni po modemu potrebuji ppp.

Unix je proste o tom, ze je tam jeden (root) kdo tomu hluboce rozumi a pro
ostatni system provozuje. Takle je to treba i v TeXu, tam take muze byt
jen jeden, kdo pripravi sablony a texty uz muze psat kdokoliv aniz by neco
vedel o TeXu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nikdy neni dobry napad navrhovat produkt pro chytre chudaky, ani  pro
chytre bohace. Chytri chudaci prijdou na to jak vas produkt ukrast.
Chytri bohaci si koupi cely vas podnik a kopnou vas do zadku.