Beginner - Tak tedy znova

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Sobota Září 16 13:59:19 CEST 2000

Zdravim,

Milan Svoboda <tex na sendme.cz> napsal:

> Nahodou... Presel jsem z win95 na linux aniz bych o nem neco vedel. No a
> ted se pres
> nej pripojuju na linux pres modem. pouzivam proxy cache. uz umim i
> nainstalovat program ;-))
> a to vsechno metodou pokus-omyl-pokus. je teda fakt ze anglictinu docela
> zvladam.
> Milan.Svoboda na Post.cz

Pozor. Je velky rozdil linux provozovat a neco o nem vedet. Tim nechci rici,
ze k jeho provozu musite znat datove struktury jadra, ale pokud Vam, u
Windows sebejednodusi veci, budou trvat nekolik dni potazmo tydnu, tak to
vetsina netechnickych tvoru nevydrzi a odtahne se stazenym ocasem zpet.
Tot vse:-)

S pozdravem

Mila Kuchta