2.2.17 kernel panic

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Sobota Září 16 13:46:03 CEST 2000

Zdravim,

Jakub Mahdal <geoma na trz.cz> napsal:
> Karel Mareš wrote:
>>
> Dobry den,
>         zkousel jsem vyse popsany postup, jenze skoncil jsem zase na
> stejnem miste se stejnou kernel-panic hlaskou :(. Mam distribuci Redhat,
> a tak ta vec se zachrannym bootovanim z ceda byla zbytecna.Redhat nedela
> /var/log/boot.msg, takze to bude jeden rozdil od suse :). Nicmene jsem
> nasel trochu povedomy radek s hda a CHS=523/255/63 v messages logu, a
> tak jsem to zkousel s nim. Nejprve jsem zkusil pouzit cylinders=33
> (podle toho vypoctu na LBA), ale lilo mi hazelo error(neco na zpusob, ze
> [...]

Hint:
Nikdy si nenasazujte klapky na oci, se sebechlacholicim pocitem najiti jadra
pudla. Casto pro oci nevidime, ze problem neni problemem a pricina pricinou.
Takze ted se poradne nadychnete a zkuste na to jit znova a uplne jinak.

System se Vam zrejme nainstalovat povedlo, ze? Logicka uvaha me vede k tomu,
ze instalator disk nasel a podarilo se mu nan neco zapsat. Spuste tedy
instalaci prejdete par kroku (minimalne na rozdeleni disku), vlezte do
shellu a trochu se porozhlednete:-) Vic odemne v tuto chvili necekejte.

S pozdravem

Mila Kuchta