Corel Linux - nejake zkusenosti?

Radovan Garabik garabik na atlas13.dnp.fmph.uniba.sk
Neděle Září 17 13:50:40 CEST 2000

Martin Duspiva <mduspiva na razdva.cz> wrote:
 : Chtel bych nekolika lidem (typu "bezny franta uzivatel") predvest Linux.
 : Myslite, ze je Corel Linux opravdu tak uzivatelsky pritulny a snadny na

priblizne, ak sa nevyskytne nejaka drobnost (ako napriklad
partition za 1024-tym cylindrom[1] alebo nepodporovana videokarta)

jediny problem je ze sa mi z KDE nepodarilo nikdy zistit ako nastavit
sietovu kartu (corel linux som instaloval asi 3x).
vzdy som to potom vyriesil rucne scriptom v ktorom bolo
ifconfig & comp.

 : ovladani jak firma Corel tvrdi? A jak je to s pocestenim a hardwarovymi
 : naroky? Nebude preci jen lepsi RedHat?

hw naroky ako na pocitac na ktorom bezi kde
povedzme 32MB rozumne minimum (samozrejme to kde nie je potom nevyhnutne
spustat)

 : Za jakekoliv zkusenosti budu moc vdecny!

ja som corel linux instaloval bud ludom o ktorych som vedel ze sa toho
uz v zivote nedotknu (okrem zmeny pozadia pre kde :-)) alebo
som ho po nainstalovani hned upgradol na debian potato :-)

[1] to bolo v predchadzajucej verzii corel linuxu, ako je na tom
ta sucasna neviem

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |