Problem s diald

David Flekna david.flekna na worldonline.cz
Neděle Září 17 15:41:57 CEST 2000

Zdravim vsechny,

a prosim o radu ty, kteri maji zkusenosti s diald. Mam nasledujici problem:

Cely den se snazim nakonfigurovat diald na jednom pocitaci. Vsechno mam
nastaveny, nicmene kdyz se ma spojit k ISP, dopadne to spatne. Hned se rozpoji.
Nedalo mi to a pustil jsem si do logu debug informace pppd a zjistil jsem, ze
probehne atentizace, dostanu pridelenou local IP adresu a pak je tam napsano,
ze peer neautorizoval pridelenou remote adresu (volne prelozeno) a adresa
pridelena od ISP pro jeho konec a tim se to ukonci.

Zkusil jsem se se stejnymi parametry pripojit primo (tzn. vypnul jsem diald) a
v logu pak vse probihalo stejne, jenom tu IP adresu akceptoval a normalne se
navazalo spojeni. Dokonce ta IP adresa, ac pridelena od ISP dynamicky byla
pokazde stejna. Jediny rozdil byl v tom, ze nebezel diald a v routovaci tabulce
nebyly ty jeho dva zaznamy na dev sl0.

Uz me nic nenapada, jsem myslenkove uplne vycucanej. Nema nekdo napad? Nebo
nezazil nekdo primo tentyz ukaz ?

Nechtel jsem sem posilat hnedka ten log od pppd, ale pokud by to nekdo povazoval
za podstatne pro udeleni rady co s tim, mohu ho poslat.

Diky za kazdou rozumnou radu.

David