beginner: e-mail a vice uctu

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Září 17 16:27:31 CEST 2000

On Sun, 17 Sep 2000, Michal Sviga wrote:

> Mam par dotazu ohledne emailu.
>
> Je lepsi nastavit si stahovani mailu (POP3) primo z webu v klientovi
> nebo je vyhodnejsi nainstalovat mail server lokalne a tim vse stahovat.
> V tom pripade jaky, trochu se bojim konfigurace sendmailu.

Pokud v tom takle plavete, tak si to radsi stahujte klientem, je to z
hlediska konfigurace mnohem jednodussi.

> Najdu nekde seznam mail klientu?

www.freshmeat.net

hledat mail

> Nebo nejaka doporuceni, ci recenze. Moc se mi nechce pouzivat Netscape.

pine, elm......

> Pripojuji se prez WOL, VOLNY nebo RazDva.
> Problem mam pri nastaveni SMTP serveru. Podle toho, kam se pripojim bych
> musel menit SMTP server na server aktualniho providera. Lze to nejak
> vyresit automaticky?

ze scriptu /etc/ppp/ip-up

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.