Pripojeni na volny

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Neděle Září 17 16:33:00 CEST 2000

On Sat, Sep 16, 2000 at 11:28:01PM +0200, Petr Beranek wrote:
> Omlouvam se zacatecnicky dotaz, ale nedari se mi jiz delsi dobu pripojit na
> volny. Zkoušel jsem to jak skriptem podle nejakeho navodu z Internetu i
> pomoci programu z grafickeho rozhrani Gnome. Vzdy skoncim tak, ze si modemy
> chvilku "povidaji", pak zvuk utichne a spojeni spadne. Napr. v Gnome mi
> zkouska spojeni vypise nasledujici text:
>
> WvDial: Internet dialer version 1.40
> Initializing modem.
[snip]
> Carrier detected.  Starting PPP immediately.
> Starting pppd at Sat Sep 16 23:02:11 2000

Dotud to vypada dobre

> PPP daemon has died! (exit code = 8)

Problem bude s pppd. Nemate nejake dalsi informace ve
/var/log/messages ? Pokud ne, zkuste pustit pppd s volbou debug
(napr. pridejte radek 'debug' do /etc/ppp/options, nebo najdete,
kde se ve vasem skriptu vola pppd a pridejte mu to na prikazovy
radek)

Neskonci pppd treba kvuli spatne autentifikaci?

> Mam RedHat 6.1 cz  a modem Well (FM-56VT-CZ).
> Pokud mate nekdo treba skript, ktery zarucene funguje, nepohrdnu.

Ja jsem nastavil pripojeni bez problemu podle
http://penguin.cz/~dawyd, treba vam taky pomuze.

martin