Pripojeni na volny

David Kuzela david na kuzela.cz
Sobota Září 23 12:20:13 CEST 2000

Petr Beranek pise:

> To je mi jasne. Ale co se pise do souboru /etc/ppp/pap-secrets a /etc/ppp/ch
> ap-secrets, co do chlivku v grafickem okne pripojeni v Gnome?

pap-secrets:
jmeno * heslo

chap-secrets = totez (nejjednodussi je udelat si link na pap-secrets).

Ad Gnome - netusim.

> Ano, podle popisu penguin/~dawyd. Dokonce jsem vyzkouse i do /etc/ppp/option
> s pripsat debug - nic. Proto mne napada, ye se to moyna neohlasi spravnym lo
> nginem.

Jak nic? POkud zapnete debug volbu, musite mit plny log hlasek, ze kterych
lze vychazet (debug znamena, ze program bude logovat "kazdou hloupost", na
funkcnost programu nema _zadny_ vliv).

--
                                   David Kužela