Corel Linux - nejake zkusenosti?

Ondřej Prokop webbot na telecom.cz
Neděle Září 17 19:38:30 CEST 2000

Muj nazor na Corel Linux - takhle by mel vypadat Linux pro normalniho uzivatele. Jednoducha instalace, vylepsene prostredi KDE (je velmi pekne)
a hlavne COREL FILE MANAGER - ( podle me jediny smysluplny a hlavne rychly X file manager v linuxu, kdyz nepocitam textovy MC)
Jen jeste vymenit Netscape Communicatora za neco jineho, ale za co?  - -  - MSIE 5.0 for Linux :-))

Corel Linux je opravdu uzivatelsky pristupny, a napriklad v americe velmi oblibeny viz napr.
http://www.linuxworld.cz/lw.nsf/page/90AB6AF911DB4820C1256957005EEE7D
nova verze 1.2 Second Edition ma dobrou podporu hardware. Od Corelu jsou dobre i jine aplikace napr.  COREL OFFICE 2000,
Photo paint, atd..

Ma vsak pro nas jedinou nevyhodu> totalni absence podpory cestiny. > dalsi info na http://www.samuel.cz/~corel_linux/

Podle meho nazoru je Corel Linux vhodny tam, kde jse nainstaluje beznemu uzivateli ktereho Linux vubec nezajima , a ktery potrebuje jen pracovat v aplikacich -  na server to moc neni. Ve spojeni s COREL OFFICE 2000 to musi byt super.
Nechapu proc  "Amici" kupujou porad Windowsy, kdyz maji tak skvely produkt. (i kdyz za penize, ale ne tak za moc).
Pro nas je to ale "pase"  - ach ten Komensky ten nam dal.

Na strankach http://www.samuel.cz/~corel_linux/ jsem popsal castecnou lokalizaci X window - funguje to ve verzi 1.0 a 1.1.
Verzi 1.2 (SE) jsem moc nezkoumal fonty ISO8859-2 tam sice jsou, ale nejak mi to neslo.

Proto doporucuji SuSE  - velmi dobra podpora cestiny + servis v ceske republice.
RedHat - mam spatnejsi zkusenosti, ale taky volba - to spis Mandrake

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz