Corel Linux - nejake zkusenosti?

Radovan Garabik garabik na atlas13.dnp.fmph.uniba.sk
Neděle Září 17 17:20:14 CEST 2000

Frank J. Tomes <f.tomes na atlas.cz> wrote:
 :>Nebude preci jen lepsi RedHat?
 : Myslim, ze ano. Take jsem se k nemu potom vratil. A to z toho duvodu,
 : ze dost programu, ktere jsem kompiloval ze zdrojaku (nebo jsem je
 : pomoci aliena z rpm menil na deb) mi nefungovalo (segmentation fault).

pouzivat alien je trochu nepruzne, ovela vyhodnejsie je
doinstalovat balicky z debianu (a vdaka zavislostiam aj pomerne
bezpecne). deb balicky existuju pre skoro vsetky programy, aj pre...

 : jenze ja  casto sepisuju anglicke materialy), pouzivat Gimp, rozbehat
 : Netscape Communicator (pres alien z rpm balicku, corel v download
 : verzi ma jen N. Navigator bez Messengera a News klienta),

...netscape communicator :-)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |