rekompilacia jadra

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Září 18 08:29:50 CEST 2000

Dna So, 16 sep 2000 ste napisali:
> mam stejny problem a silim. Nikdo nevi co s tim.
> Provedl jsem instalaci RH6.2 a kdyz chci zavest moduly pise mi to stejne
> chyby.
> 1. Vyzkousel jsem smazat: modules.dep a vygerevoat znova depmod -a: STEJNA
> CHYBA
> 2. Vyzkousel jsem adresar /lib/modules/XXXX prejmenovat presne podle
> uname -a: STEJNA CHYBA
> 3. Zkousel jsem jine jadra... STEJNA CHYBA
> 3. ...a tady koncim. :(

Mam riesenie. Bola to moja blbost, takze - zabudol som na suborik v /boot a to
na System.map (je to vacsinou linka napr. na System.map-2.2.7). Ten subor
vznikne po vytvoreni noveho jadra. Inak stiahol som si najnovsie stabilne jadro
2.2.7. doporucujem.

1,
make xconfig
(nakonfigurujes a savenes konfiguraciu)

2, teraz to zavisi ci chces aj initrd disk ja som ho nepotreboval
make dep
make clean
make bzImage
make modules
(tu som uvazoval ze mam novsie jadro ako original, inak treba zmazat adresar
/lib/modules/$verzia_kernela - je to lepsie si ho movenut cize premenovat
adresar)
make modules_install
make install
(toto urobi vsetko za mna, prekopiruje  bzImage do boot aj System.map upravi
lilo, ale treba sa pozriet co to porobilo. Niekedy to spravi blbosti hlavne v
lilo. Takze pozriet lilo.conf upravit ako treba, spustit lilo. Radsej si nechat
staru volbu na staru verziu jadra aby aspon nieco islo [existencia bootovacej
diskety by mala byt samozrejmostou]. Tento krok sa da spravit aj po make
bzImage je to na tebe, moduly mozes vynechat a skompilovat vsetko do jadra)

3,
shutdown -r now

(prikaz depmod -a robi RH vzdy pri restarte, takze to netreba ci sa to robi
automaticky aj v inych distribuciach neviem)

A JE TO

Este ak pri opatovnom kompilovani jadra sa nieco pomenilo (hlavne moduly)
doporucujem spravit pred 2 bodom make mrproper. Vycisti to vsetko skutocne
dokladne. !!! pozor zmaze aj konfiguracny subor, takze si ho treba predtym
nahrat !!! a potom naloadovat.

S pozdravom

Igor

Ing. Igor KILIAN