problemy s instalaci PHP4

Zdeněk Jiruš jiruszde na volny.cz
Pondělí Září 18 09:09:02 CEST 2000

Stahnul jsem si z php.net php4, postupoval jsem podle instrukci instalace na apachi :

$ gunzip jsem to rozpakoval,
$ ./configure --with-mysql (--with-imap mi nefunguje protoze tam nepochopitelne chybi rfc822.h)
$ make
$ make install

potom jsem pridal radky do httpd.conf

Addtype application .......--->atd. (bylo to presne podle toho helpu, aby otviral *.PHP)
Action  application........  "localhost"  ---> To si nejsem jist jestli mam spravne

A apache mi pri kazdem otevreni *.PHP rekne Bad request a ze mu prohlizec dava pozadavek kteremu nerozumi.

Existuje nejaky opravdu univerzalni postup jak to nainstalovat ?
Mam na apachi ted PHP3 ktere pouziva *.php3.