moduly & conf.modules

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Září 18 11:05:28 CEST 2000

Igor Kilian wrote:

> Prajem prijemny den,
>
> po viacerych rekompilaciach jadra som sa rozhodol, ze aj podporu SCSI si dam
> ako modul. A tu mi nastal problem, s ktorym som sa nestretol. (ako modul mam aj
> sietovku) V subore /etc/conf.modules mam:
> alias scsi_hostadapter aic7xxx
> alias eth0 3c59x
>
> pri boote mi natiahle iba sietovku. Ak chcem si zaktivizovat SCSI a na nom
> paskovu jednotku musim dat:
> insmod scsi_mod
> insmod aic7xxx
> insmod st
> [...]
Zazil jsem s jistou kombinaci jader a modutils (fakt ale uz nevim
kterou), ze to nejak kaslalo na scsi_hostadapter, musel jsem ho
natahovat pomoci pre_install. Po nejakym tom updatovani jsem to zkusil
odstranit a uz to chodilo OK. Mam dojem, ze to lze zjistit zrusenim
aliasu scsi_hostadapter a pohledem do logu. Pokud je tam neco o tom, ze
"Nemuzu najit modul scsi_hostadapter", je to OK, jinak je potreba ten
pre_install.
Popripade je to necim uplne jinym :-)

  TomM