moduly & conf.modules

Pondělí Září 18 11:44:08 CEST 2000

On Mon, 18 Sep 2000, Tom Mazouch wrote:

> [...]

V kazdem pripade spise /etc/modules.conf. To druhe je obsolete.

Zkuste prikaz modprobe. Natahne moduly podle zavislosti automaticky.
Databaze zavislosti se dela pomoci 'depmod -a' a mela by se poustet pri
kazdem bootu automaticky. Zkontrolujte, zda je aktualni.

Kdyz pristoupite na SCSI pasku pomoci prikazu mt (zrejme pouzivate ten),
mely by se moduly automaticky natahnout. Pokud ne, zkontrolujte logy. Tam
by melo byt napsano, proc se tak nestalo. Pokud tam nic neni, ujistete se,
ze syslogd zapisuje vse (napr. pomoci zapisu nasledujici radky do
/etc/syslogd.conf a restartu syslogd demona).

*.*  /var/log/all

V tom souboru all se bude objevovat uplne vsechno (takze se nektere
hlaseni budou duplikovat).

--
                        Milan Kerslager