problem s ETRN

Marek 'Marx' Grac marx na zero.sk
Pondělí Září 18 14:38:56 CEST 2000

Zdravim,

	Mam mensi problem s pouzitim ETRN. Na internet sa pripjam cez
dial-up a v /etc/ppp/ip-up som mal (pripajam sa pomocou programu wvdial)
	sendmail -q
	fetchmail
	killall wvdial
Toto vsetko fungovalo bez problemov ked som este stahoval postu cez POP3;
po zmene som zmenil fetchmail na fetchmail -P etrn -S xxx.sk a tiez vsetko
funguje tak ako ma pokial to spustam rucne a rucne sa odpojim. Ako
zabezpecit aby sa modem odpojil az ked dostane vsetku postu ? Provizorne
riesenie je sleep 4m (co vacsinou staci) ale myslim ze existuje
elegantnejsie riesenie.

						Marx

   I   ...  a hlavne se nestrat sam sobe.          I
    \        			V. Vysockij       /
        \          Marek 'Marx' Grac	      /
          \                  marx na zero.sk   /