problem s ETRN

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Září 18 15:54:37 CEST 2000

Dobry den,

Marek 'Marx' Grac wrote:

> [...]
> dial-up a v /etc/ppp/ip-up som mal (pripajam sa pomocou programu wvdial)
>         sendmail -q
>         fetchmail
>         killall wvdial
> Toto vsetko fungovalo bez problemov ked som este stahoval postu cez POP3;
> po zmene som zmenil fetchmail na fetchmail -P etrn -S xxx.sk a tiez vsetko
> funguje tak ako ma pokial to spustam rucne a rucne sa odpojim. Ako
> zabezpecit aby sa modem odpojil az ked dostane vsetku postu ? Provizorne
> riesenie je sleep 4m (co vacsinou staci) ale myslim ze existuje

Ja jsem provadel neco podobneho, ale s qmail-em. Podarilo se mi
to vyresit tak, ze ve smycce volam qmail-qstat a dokud mi
nevypise 0 zprav, tak zustanu pripojeny... V sendmail-u je to
neco jako mailq

Nevim presne (skript mam doma), ale neco jako:

while i[ "1" == "1" ] ; do
	sleep 1;
	if `mailq | awk ' /request/ {print $neco}'`=="0"
		exit 0;
done

>                                                 Marx

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72