Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Pondělí Září 18 23:45:36 CEST 2000

michal d wrote:

> Mam dotaz. Kdo z vas pouziva Linux take na kancelarskou praci a nebo kdo z..

Osobne jsem ve sve firme presel na Linux jiz pred rokem. Puvodne to bylo tak,
ze jsem we winnt4.0 spoustel X server a vzdalene delal na Linux serveru, az
jsem postupne dospel do stadia, ze mam na svem pocitaci pouze Linux. Verze
StarOffice 5.2 mi uspokojive importuje dokumnety z M$ Office. Kodovani cestiny
- vetsinou staci zemenit font dokumentu. Potrebuji informace z dokumentu a je
mi jedno, jestli to vypada tak nebo onak, potrebuji to jen precist. Pro psani
dokumentu pouzivam bud SO nebo Tex. Potreboval jsem jednou napsat asi 8 starnek
textu. Tedy spise je zformatovat, protoze holy text mi poridil kolega. Ve SO
jsem se to snazil zformatovat podle svych predstav asi hodinu. Asi po pulhodine
jsem si rikal, proc jsem radeji tento cas nevenoval tomu, abych se alespon v
zakladech naucil pracovat s Texem ale uz jsem to dodelal ve SO. Pozdeji mi to
nedalo a podival jsem se na Tex. Pripravit si sablonu mi trvalo take necelou
hodinu, a to jsem predtim o Texu nevedel nic. Vystup z Texu byl vsak presne
takovy, jako jsem puvodne chtel. Dnes by mi to trvalo tak 5 minut. Jinak
prijimam v Office denne spoustu dokumentu a staci mi k tomu SO.

( V nedaleke histrorii jsem pouzival asi 6 let OS/2 )

--
Jiri Svoboda
email: svoboda na istrade.cz