Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Září 18 23:59:07 CEST 2000

Dne Po, 18 zář 2000 michal d napsal(a):
>Mam dotaz. Kdo z vas pouziva Linux take na kancelarskou praci a nebo kdo z
>vas nekoho takoveho zna.

Ja doma pouzivam SO 5.2 na me domaci psani to staci.

>Pokud nekdo uspesne vyresil problem kodovani cestiny (myslim tim export
>import Microsoft Office), tak at mi napise, jak to udelal.

Jednoduse nakopat M$ do zadku, ze zacatku jsem byl taky s nimi, ale ted jsem
proti protoze porad meni ruzne formaty dokumentu neco napisete v jednom a v
druhem to neotevrete a podobne a tak nuti uzivatele aby kradly MS OFFICE a pod,
aby mohly precist dokumenty ktere jim nekdo poslal.

>Podle me je to totiz nemozne a pokud nekdo nevymysli zpusob jak na to, muze
>byt Linux jenom na serverech a nebo jenom mezi uzkou skupinou lidi.
>A to je na h... To se radsi pridam do rodiny Windows :-) , protoze uz me ten
>problem cestiny pekne leze krkem.
>Michal

PS Ani jednotlive MS OFFICE mezi sebou neumi prenest svuj vlastni format.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |