Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

tosovsky na lesopo.cz tosovsky na lesopo.cz
Úterý Září 19 09:08:34 CEST 2000

michal d wrote:

> Mam dotaz. Kdo z vas pouziva Linux take na kancelarskou praci ....

Já zatím ne, ale chci ho používat právě na kancelářskou práci a myslím, že je
to množné.
Nicméně jsem přesvědčen, že čím je psaní v textovém editoru podobnější
psaní husím brkem na pergamen, tím lépe. Od běžné kancelářské síly nemůžete
čekat, že vytvoří dokument, když nevidí jak bude vypadat. Veškeré úvahy o
změně myšlení jsou zajímavé, ale pro běžné lidi nepoužitelné.
MS Word je jeden z nejhorších textových editorů, které jsem viděl a to už jsem
jich viděl a používal docela dost (jen na Windows, s Linuxem začínám), ale
bohužel Microsoft je příliš velký a formát jeho dokumentů se stal standardem.
Naprosto s tím nesouhlasím, ale bohužel stávající stav je právě takový.
Proto je třeba vyřešit bezproblémové převody dokumentů mezi
MS Office a jinými editory. Dokud se to nestane, málokdo to riskne.
Možná dojde k pozitivnímu obratu až budou uvolněny zdrojové kódy
StarOffice.

zdravím

Tošovský