Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Úterý Září 19 09:09:59 CEST 2000

Zdravim

michal d wrote:

> Mam dotaz. Kdo z vas pouziva Linux take na kancelarskou praci a nebo kdo
> vas nekoho takoveho zna.

Ja pracuju na linuxu jako na workstation, jediny problem, ktery mam je
to ze sef chce po mne abych mu akceptoval tasky z outlooku to resim tak,
ze zhruba jednou za dva tydny rebootuju a odklikam vsechny ukoly, jinak
jsem s linuxem maximalne spokojen a vzdy se jenom pousmeju nad tim jak
moji kolegove nadavaji ze se jim to zase sesypalo

> Pokud nekdo uspesne vyresil problem kodovani cestiny (myslim tim export
> import Microsoft Office), tak at mi napise, jak to udelal.

co se tyce .doc souboru tak je tu ten problem, ze pokud importnu
dokument z wordu v staroffice predelam a exportnu zase zpatky tak se jim
ten word sesype, ale jinak problem nemam...a s excelem neni vubec zadny
problem bez problemu pouzivam taky staroffice

> Michal

	S pozdravem

				Dumber
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk