Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

tosovsky na lesopo.cz tosovsky na lesopo.cz
Úterý Září 19 09:51:27 CEST 2000

Blasko Marek wrote:
>co? Microsoft nevie co je standard novsia verzia zle otvara starsie
>starsi neotvara novsie. dokonca niekedi neotvori ani po sebe.

To je nedorozumění. Nemám na mysli technický standard, ale standard
přenosu informací mezi obchodníky, kancelářskými zaměstnanci, atd...
Moje zkušenost je taková, že hodně lidí například místo aby napsali
zprávu v e-mail klientu, raději přibalí soubor *.doc.
(O nepraktičnosti tohoto řešení prosím nebudeme diskutovat. Ale je to tak.)

Nemám Microsoft rád, právě tak jako Vy, ale pracuji v reálných podmínkách
v reálné firmě, která má kontakty s reálnými obchodními partnery.
Ve svém přízpěvku jsem popsal situaci, tak jak ji vidím každý den.

Stále jsem však přesvědčen, že změna je nutná a nevyhnutná.

zdravím

Tošovský