Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

mao obr na ujv.cz
Úterý Září 19 07:49:02 CEST 2000

On Tue, Sep 19, 2000 at 09:51:27AM +0200, tosovsky na lesopo.cz wrote:
> Nemám Microsoft rád, právě tak jako Vy, ale pracuji v reálných podmínkách
> v reálné firmě, která má kontakty s reálnými obchodními partnery.
> Ve svém přízpěvku jsem popsal situaci, tak jak ji vidím každý den.
>
> Tošovský
oni existuji take nerealni obchodni partneri ?
to si centralni banka neumi na obchodniky doslapnout ? :)

ted ale vazne. lide se casto boji o neco takoveho pozadat. vetsinou to ale
konci tim ze reknou, neni problem - posleme to faxem/postou nebo to
ulozime jako text. clovek se nesmi bat. to vim z vlastni zkusenosti.
vsechno je vec dohody.
nebat se a nekrast!

mao