Glibc na zachranna media

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Úterý Září 19 15:12:12 CEST 2000

Jan Kasprzak wrote:

>         Zkouseli jste nekdo delat zachranne diskety a podobne veci?
> Potreboval bych vyrobit co nejmensi glibc. Na mem pocitaci je
> glibc (2.1.x) velikosti cca 4M, zatimco glibc 2.0.7 z linux router projectu
> ma cca 600k. Nejjednodussi reseni je samozrejme libc odnekud zkopirovat.
> Ale ja bych to rad mel pod kontrolou, cili bych se chtel zeptat, jak vyrobit
> ze zdrojaku dane verze glibc co nejmensi binarku (treba bez podpory
> lokalizace, NIS, a podobne).
>
>         Vi nekdo, jak postupovat?
>
> -Yenya
Ja nevim, ale zrovna ted jsem vyrabel bezdiskovy firewall a
resil jsem podobny problem. A sel jsem na to nasledovne:
1) stahl jsem si co nejvice utilit z nejakeho projektu,
ktery se zabyval vytvorenim sys. utilit v  asembleru. ( ls
ma asi 100 byte)
2) stripni glibc zbyde ti z ni asi 1Mb.
Po tomhle ma kernel + gzipnuty ramdisk bootovatelny po siti
cca 1.3MB.

						Dan

PS:
Nebyl jsi nahodou tenhle patek tusim s Danem Ohnesorgem
kolem 20:00 nakupovat v TESCO
ve Zlicine ?

--
Daniel Smolik