Glibc na zachranna media

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 19 23:18:29 CEST 2000

On Tue, 19 Sep 2000, Daniel Smolik wrote:

> [...]

Podle BOOT DISK HOWTO :-))))

Na tohle je skvela libc5, ale to uz je  asi moc obsolete. Od tech knihoven
z LRP jsou i zdrojaky, tam by melo byt videt co s tou knihovnou delaji,
predpokladam ze to prekladaji s nejakym dabelskym configure --without-nls
--without-gettext......

> PS:
> Nebyl jsi nahodou tenhle patek tusim s Danem Ohnesorgem
> kolem 20:00 nakupovat v TESCO
> ve Zlicine ?

Pavel Janik je mi svedkem, ze jsem tenhle patek rozhodne nebyl v
Tescu s Yenyou :-))))
A bylo to spise ve 21:00.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.