samba-pomala sit (fwd)

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Září 19 15:42:27 CEST 2000

Trosku sa podelim s hodnotami, ktore som prave nameral.

Na win98 som tahal ZO SAMBY A 15MB(move) a trvalo to asi 5 minut.
                               (copy) trvalo 4 a pol minuty
Z win98 som daval NA SAMBU 15MB(move) a trvalo to 2 a pol minuty
                                (copy) trvalo 2 minuty
Na sambe B som tahal ZO SAMBY A 15MB a trvalo to 40 sekund.

SAMBA A = 2.0.7 (rh5.2 2.0.36)
SAMBA B = 2.0.6 (rh6.1 2.2.17-pre15)

na SAMBE A je socket option iba TCP_NODELAY

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2