Samba - pomala sit

Juraj jurob na mail.viapvt.sk
Úterý Září 19 13:31:56 CEST 2000

Tymto som prispel :-( dosial.
---------
Ja mam tiez taky isty problem. Smerom  samba => Win98 to kopiruje velmi
pomaly.
Naopak Win98 => samba to ide 3x rychlejsie. Je to jedno cim kopirujem
Explor, WinCom ....
Pruser je ze potrebujem z toho disku aj instalovat a ide to 3-4x pomalsie
ako s Win98 disku :-((((
Teraz tam mam RH 6.2 ale mam taky mierny dojem ze mi to robilo aj pri RH
6.1. Ale stroj je iny:
P200 winchip, 40MB RAM, 1,6 GB IDE HD WD + 2,6 IDE HD WD(tie adresare su na
tomto), siet je 10Mb Acton <=> 10Mb Realtec, cisty TCP/IP
-------
Myslite ze je to podstatne? Ja som to robil takisto. Ked mi 5,5MB von
kopiruje 60 sec a dnu 15 sec. Tak rozdiel je jasny aj ked nie presny :-)
najviac ma stve ze sa nenasiel nikto kto by mal ten problem a vyriesil by
ho. Ja som nadabil na dalsieho chalana ktory to zbadal ale na to kasle lebo
nic nekopiruje L<=>W98
--------
Este raz som sa na to pozeral a:
ftp(w98-dos okno)
5703585 bajtov
L=>W98   54.60 s   104.46 kB/s
W98=>L   13.51 s    422.18 kB/s
to iste robi pri kopirovani so Sambou cez Explor,.....atd
Je to W98 ver.4,10,1998, samba 2.0.7 (aj 2.0.6) vyskusane
Z toho mi zatial vychadza ze to nie je nastavenim smb.conf, ked mi to robi
aj ftp (ostatni tvrdili ze cez ftp to ide OK :-o)
Vyskusal som ine stroje len sietovky boli rovnake (ziadne odlisne
nastavenia) Vsetko islo OK podla normy :-)
Ani sietovky (HW) to nie je.

Bud (HW) disky? .....  Alebo Lin nastavenia ....... Ale asi nie 99% samba
!!!!!