Problem s velkym diskom

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Úterý Září 19 19:38:33 CEST 2000

Dan Ohnesorg wrote:

> Tohle vypada jako ze ten disk je pripojen na nejakem extra radici, jako
> treba promise. Pokud je na tom motherboardu vice konektoru pro disk a
> nektere jsou jinak barevne, tak disk dejte to tech cernych. Potom by
> instalace disk mela najit. po instalaci se da prelozit jadro s podporou
> daslich radicu.

Ano, tak, tak...
Je to naozaj Promise na mainboarde BX Master. Aj ked niekto hovori, ze
Quantum
disky sa musia na ATA33 prepnut akosi softwarovo, tak ja som to riskol a
urobil
som tak, ako bolo vyssie poradene - teda dal som klasicky kabel, pichol
do IDE
ATA radica a v BIOS-e ho detekoval.
A ono to funguje.
Lenze,
- kde ziskam drajvre na ATA66 od Promise?
- je nutne jadro kompilovat, ale staci natiahnut moduly?
- Aku volbu pri pripadnej kompilacii jadra pouzit - nastavit
- A ked skompilujem jadro, bude poznat obe ATA, teda ATA33 aj ATA66,
alebo
len ATA66 ?
- Staci sa vratit spat (myslim zpet po slov.), teda prehodit kable A JE
TO???

Vdaka za rady.
mior