Problem s velkym diskom

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 19 23:13:41 CEST 2000

On Tue, 19 Sep 2000, Miroslav Oravec wrote:

> Ano, tak, tak...
> Je to naozaj Promise na mainboarde BX Master. Aj ked niekto hovori, ze
> Quantum
> disky sa musia na ATA33 prepnut akosi softwarovo, tak ja som to riskol a
> urobil
> som tak, ako bolo vyssie poradene - teda dal som klasicky kabel, pichol
> do IDE
> ATA radica a v BIOS-e ho detekoval.
> A ono to funguje.
> Lenze,
> - kde ziskam drajvre na ATA66 od Promise?

Nejake v jadre jsou a pak existuji hedrickovy patche (doufam, ze jsem ho
neprekrtil) ktere funcknost dale zlepsuji. Vsechny ty ovladace jsou
normalne skryte, jadro se mu kompilovat s volbou experimental...

> - je nutne jadro kompilovat, ale staci natiahnut moduly?
Musi se to kompilovat, ostatne pokud z toho disku bootujete, tak je
zadouci (i kdyz nikoliv nutne) mit tu podporu primo v jadre.

> - Aku volbu pri pripadnej kompilacii jadra pouzit - nastavit

zapnout podporu radice co mate, pro promise je tam tusim jen volba on/off.

> - A ked skompilujem jadro, bude poznat obe ATA, teda ATA33 aj ATA66,
> alebo
> len ATA66 ?

Bude znat oboje, pokud tam neni BIOS, ktery puvodni rozhranni skryje kdyz
detekuje disk na tom promise radici.

> - Staci sa vratit spat (myslim zpet po slov.), teda prehodit kable A JE
> TO???

Melo by, pokud je tam ten disk sam, mel by se objevit na /dev/hda

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.