Linux je na H - pouziva nekdo Linux v kancelari?

Petr Kristan petr.kristan na epos.cz
Středa Září 20 10:50:34 CEST 2000

On Tue, Sep 19, 2000 at 01:28:24PM +0200, Hana Skoumalova wrote:

> Obchodní partneři ne, ale Grantová agentura ČR ano. Přihlášky grantů
> rozešle jako šablony Wordu a Excelové tabulky a odevzdat se to musí zase
> jako Word a Excel.
Pridam jednu historku ze zivota.
Prislo nam vyberove rizeni na IS ve wordu. Obchodnik odpovedel beznym
mailem (predpokladam, ze byl asi jediny). A svete div se.
Vyhrali jsme :-). Takze to zase neni tak hrozny.

> Připadá mi přinejmenším podivné, že když se chci
> zúčastnit veřejné soutěže o přidělení státních peněz, musím si nejdřív
> pořídit MS Windows a MS Office. (Nebyl by to námět pro antimonopolní
> úřad nebo někoho podobného?) GAČR taky neustále upgraduje a my musíme
> upgradovat taky, abychom ty jejich dokumenty vůbec přečetli. Ráda bych
> je tedy požádala, aby přihlášky přijímali i v jiných formátech, nejlépe
> takových, které jsou nezávislé na platformě. Místo Wordu se nabízí
> (La)TeX - i tu šablonu by mohli vyrobit, ale co místo Excelu? Gnumeric?
> Nebo mi někdo poradí něco jiného?
Na konverzi wordu do textu je celkem dobra nova verze catdoc vc. cestiny.

Zkousela jste to schvalne poslat zpet v textu? S pripisem o platformove
nezavislosti.

S excelem je problem.

--
Ing. Petr Kristan