Jaky linux pro 13-leteho kluka? [asi solved]

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Září 20 11:13:22 CEST 2000

| Ne, uz je dokonce inzerovan v mediich s pocitacovou tematikou. IMHO neni
ale
| nutne klukovi, kteremu chci prezentovat linuxovy system se vsemi vyhodami
| oproti win, vc. toho abych ho odnaucil pouzivat nelegalniho sw, hned
kupovat
| komercni distribuci SuSE.

No, prave.

| Ja proti ni nic nemam, je dost dobra i pro zacatecnika, ale ucelum zcela
| vyhovi i RedHat 6.2 v cestine a WindowMaker na desktop. Ten ma prijemne
| prostredi v cestine a je nenarocny na zdroje.

Dekuji vam vsem. Docela jsem vahal mezi RH 5.2cz, 6.2cz a corelem (ten
bohuzel neni cesky, ale jinak je docela wokna-like), z Xu pak FVWM2 a
fvwm95.

Takze nejspis tam bude mit RH6.2cz a defaultne WM, kvuli cestine. Xy si
nuze vyzkouset jakekoliv, nebot je lehke se prepnout do jinych.

Jinak samozrejme rootem on, s vedomim vsech moznych dusledku (asi mu udelam
na disku zalohu celeho funkcniho systemu). Aspon se nauci rozlisovat - ted
si mohu dovoliit experimenty - a ted zase musim vedet presne co delam.

Jeste jednou diky moc vsem.

Zdravi JL