RH a ro disky

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Září 22 15:52:47 CEST 2000

Martin MaD Douda wrote:

> / budete potrebovat kvuli /etc/mtab, i kdyz by to mozna mohlo jit
> zasymlinkovat jako /var/run/mtab, kde je to IMHO i logictejsi.

Ja to robim tak, ze mam tri particie /, /var a /tmp. Nabootujem vsetko
rw a na konci bootovania urobim remount / read-only. Funguje to celkom
ok. Pokial vsak chcete mat / na nejakom read-only medium, tak na to
budete musiet ist inak.

Su len dva problemy (ktore sa mi objavili):
- ak chcete mat konzolu, tak treba nalinkovat /dev/tty?? niekam do /var
- xntpd chce zapisovat do /etc/ntp (tiez ho treba volakam nalinkovat)

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk>            Vadium s.r.o.         |