Beginer - Zatuhnutí počítače při instalaci RH 6. 2cz

Středa Září 20 14:44:02 CEST 2000

Dňa St, 20 sep 2000 ste (Milan Kundrat) napísali:
> Dobrý den,
>
>     Mám takovýto problém:
>
>     Na mém počítači si chci nainstalovat RH 6.2cz a jakmile se nahrají všechny balíčky tak to nekompromisně zatuhne a nezbývá než vypnout počítač.
> Je to notebook Qartana Future (P-166 MMX, 32 MB RAM, int. CD-ROM, ext. FDD)
>
> Při bootování to samozřejmě taky zatuhne a zobrazí se jeno LI  a nic.
>
> Mám rozdělený disk
> hda1 - Win 95 - 1000 MB
> hda2 - Linux - 780 MB
> hda3 - Linux swap - 128 MB

> [...]

Mozno to bude problem aj RHL 6.2. RHL 6.1 mal pri instalacii problemy s
uspavanim pocitaca. Uz sa z toho neprebudil. Skuste tuto moznost v Biose
vypnut, alebo hybte mysou pocas instalacie.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk