Beginer - Zatuhnutí počítače při instalaci RH 6.2cz

Martin MaD Douda martin na douda.net
Středa Září 20 14:53:22 CEST 2000

Z nejakeho duvodu se nepodarilo nainstalovat LILO. Nabootujte do dosu, z
CD si stahnete program loadlin.exe a jadro. Spustte loadlin takto:
loadlin \kde\je\jadro root=/dev/hda2

				Martin

On Wed, 20 Sep 2000, Milan Kundrat wrote:

>     Dobrý den,
>
>     Mám takovýto problém:
>
>     Na mém počítači si chci nainstalovat RH 6.2cz a jakmile se nahrají
> všechny balíčky tak to nekompromisně zatuhne a nezbývá než vypnout
> počítač. Je to notebook Qartana Future (P-166 MMX, 32 MB RAM, int.
> CD-ROM, ext. FDD)
>
> Při bootování to samozřejmě taky zatuhne a zobrazí se jeno LI  a nic.
>
> Mám rozdělený disk
> hda1 - Win 95 - 1000 MB
> hda2 - Linux - 780 MB
> hda3 - Linux swap - 128 MB

> [...]

                              Martin "MaD" Douda
WEB: http://martin.douda.net/   PHONE:+420603752779   ICQ# 86467013
EMAIL: <martin na douda.net>, <mad na gate.mobil.cz> (160 characters only)
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Microsoft is not the answer.
Microsoft is the question. And the answer is NO.