NTloader prestal fungovat

Honza Miksatko honzam na vasa.cz
Středa Září 20 15:41:17 CEST 2000

K tomuto bych mel dva dotazky, mam presne stejnou konfiguraci a stava
se mi nasledujici:
1) zvolim-li pri prvnim bootu pocitace linux, zacne to vypisovat 01
01 01 ..., staci napoprve nabootovat ntcka a pak jiz vse jede bez
problemu

2) linux i nt jsou na jedinem disku v ramecku, ktery prehazuji mezi
dvema pocitaci, na obou je jako /dev/hda, presto ale lilo vygeneruje
dva rozdilne bootsectory pro kazdy z pocitacu, proc?

Dik
Honza