NTloader prestal fungovat

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Září 20 17:34:29 CEST 2000

"Honza Miksatko" <honzam na vasa.cz> wrote:
> K tomuto bych mel dva dotazky, mam presne stejnou konfiguraci a stava
> se mi nasledujici:
> 1) zvolim-li pri prvnim bootu pocitace linux, zacne to vypisovat 01
> 01 01 ..., staci napoprve nabootovat ntcka a pak jiz vse jede bez
> problemu

Tohle se muze stat, kdyz program lilo priradi disku jine cislo nez jak
ho pak zna BIOS. Zrovna ted jsem mel po nejakem upgradu stejny problem
na pocitaci s IDE ZIP a SCSI diskem. Spravilo to

disk=/dev/sda
        bios=0x80

v /etc/lilo.conf

                                                          S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229