Instalace StarOffice 5.2

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Pátek Září 29 20:04:04 CEST 2000

Dne St, 20 zář 2000 jste napsal(a):

> Nevim me se to dodnes nepovedlo, nekdo tvrdi ze nezna jdk 1.2.x ze treba pouzit
> jdk 1.1.x, me na RH6.2CZ s SO 5.2 nechodi JDK, samotne JDK chodi.

Je to tak, mam s tim vlastni zkusenost. SO5.2 *muze* chodit s JVM, pouze vsak 1.1.
Na 1.2 vubec nereaguje. Po instalaci se spravnou cestou k 1.1.8 zmizely nektere
chybove hlasky, ale napr. databaze s PostgreSQL pres jdbc mi nechodi.

Applety jsem nezkousel, ale myslim, ze to asi chodi (zadna stranka nikdy nehlasila
chybu a myslim, ze na nekterych applety mohly byt).

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;