Samba - rychla sit - bez switcha?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Září 21 11:26:22 CEST 2000

On Thu, 21 Sep 2000, Juraj wrote:

> Je tu niekto kto nema Switch (ma len Hub)
> a nema problemy s rychlostou pri kopirovani cez Sambu ?

Mam 10mbit/sec HUB compex 16TP/1BNC a do nej zastrceny dalsi 10mbit/sec
HUB compex 5TP/1BNC - server je na tom mensim HUBu a  stanice na tom
vetsim - rychlost dosahuje skoro 1MB/sec ze samby na stanici a o neco
mene ze stanice na sambu. Samba je verze 2.0.5a na windows klientech
nejsou zadne upravy - nektere maji ten stroj v LMHOSTS, nektere ne .

Myslim ze tu padlo podezreni na full-duplex - nemate to nekde zapnute ?