Samba - rychla sit - bez switcha?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Září 21 11:34:19 CEST 2000

> Mam 10mbit/sec HUB compex 16TP/1BNC a do nej zastrceny dalsi 10mbit/sec
> HUB compex 5TP/1BNC - server je na tom mensim HUBu a  stanice na tom
> vetsim - rychlost dosahuje skoro 1MB/sec ze samby na stanici a o neco
> mene ze stanice na sambu. Samba je verze 2.0.5a na windows klientech
> nejsou zadne upravy - nektere maji ten stroj v LMHOSTS, nektere ne .

Tezko uveritelne :-)
2x 10Mbit/s HUB a vy na nom vaaliiite 8mbit/s ? Ziadna rezia, nic ?
Hmm....deloooo

> Myslim ze tu padlo podezreni na full-duplex - nemate to nekde zapnute ?

A na HUBoch sa da zapnut full-duplex ? Ma vobec HUB nejaku moznost
konfiguracie ? Ziaden taky HUB mi este nedosiel pod ruku.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2