Samba - rychla sit - bez switcha?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Září 21 12:01:12 CEST 2000

On Thu, 21 Sep 2000, Jan Satko wrote:

> Tezko uveritelne :-)
> 2x 10Mbit/s HUB a vy na nom vaaliiite 8mbit/s ? Ziadna rezia, nic ?

rezije 20 procent (8mbit/10mbit) Vam nestaci ?

> Hmm....deloooo

Kdyz tam zrovna neni zadny provoz.

> A na HUBoch sa da zapnut full-duplex ? Ma vobec HUB nejaku moznost

Ja prece nemluvim u HUBu - nekdo tu psal ze po primem spojeni server - PC
mu to prestalo blbnout a nekdo mu radil at se podiva jestli nahodou nema
na nejake stanici zapnuty full-duplex. Mne to prijde celkem logicka uvaha
- Vam ne ?

> konfiguracie ? Ziaden taky HUB mi este nedosiel pod ruku.

Mozna by jste mel radeji poradne cist co kdo pise ...