jak nastavit zobrazovaci font v PUTTY

Petr Prazak prazak na grisoft.cz
Čtvrtek Září 21 12:12:02 CEST 2000

Ahoj,

21.9.2000, Petr Stanek wrote on subject `jak nastavit zobrazovaci font v PUTTY':

> Staci v Putty zapnout konverzi carove grafiky. Jako vhodny font muze byt
> Courier.
Zalozka Terminal ->> Poor man's line drawing ("+","-" and "|")

Jeste lepe:
Stahnete si http://www.grisoft.cz/~prazak/termiso.zip
(omlouvam se, ale uz si nepamatuju puvodni zdroj...)

Nainstalujte font do Windows, v Putty si jej nastavte pro
zobrazovani a zapnete si "XWindows encoding" a budete mit cestinu
i ramecky.
V zalozce Language vypnete prekodovani znakovych sad.
Pokud mc nepojede barevne, nastavte si jeste terminal
"xterm-color" (v zalozce Telnet).

> Je videt ze GUI pro konfigurovani programu pod Win32 je opravdu zbytecna
> namaha programatora, kterou stejene nikdo nepouziva :-(

Natoz pak cteni manualu :)

S pozdravem,
  Petr Prazak

developer @ GRISOFT(c) SOFTWARE