jak nastavit zobrazovaci font v PUTTY

Honza 'Prase' Sindelar sindelaj na merkur.vscht.cz
Čtvrtek Září 21 14:59:08 CEST 2000

On Thu, Sep 21, 2000 at 12:12:02PM +0200, Petr Prazak wrote:
> Ahoj,
> Zalozka Terminal ->> Poor man's line drawing ("+","-" and "|")
>
> Jeste lepe:
> Stahnete si http://www.grisoft.cz/~prazak/termiso.zip
> (omlouvam se, ale uz si nepamatuju puvodni zdroj...)
>
> Nainstalujte font do Windows, v Putty si jej nastavte pro
> zobrazovani a zapnete si "XWindows encoding" a budete mit cestinu
> i ramecky.
> V zalozce Language vypnete prekodovani znakovych sad.
> Pokud mc nepojede barevne, nastavte si jeste terminal
> "xterm-color" (v zalozce Telnet).

> Natoz pak cteni manualu :)
> [...]
Ahoj,
jsem touto diskusi ponekud prekvapen. Pouzivam PuTTY 0.49 a mc
(a i jine programy - links apod.) mi zobrazuji carovou grafiku
(ramecky) zcela korektne. Pouzivam font Courier New, mam zapnutou
konverzi cestiny. Cestina funguje bez problemu. $term mam nastaveno
na xterm-color, na konfiguracni zalozce Terminal v sekci Handling
of VT100 ... mam vybrano Use font in both...
Vse funguje jak v primem shellu, tak pod screen.
screen je verze 3.09.04
 S pozdravem
	Honza Sindelar
--
 Never wrestle with a pig.  You both get dirty and the pig likes it.