Samba - rychla sit - bez switcha?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Září 21 12:21:11 CEST 2000

On Thu, 21 Sep 2000, Jan Satko wrote:

> Priznam sa, ze som zvyknuty na COAX a tam to bolo poriadne viac.
> Preto sa pytam.

Ja myslim, ze je to jedno jestli koax nebo TP - kdyz tam budou pracovat
jen dve stanice, tak to muze byt takhle rychle (u novella si vzpominam
ze to delalo az 1.1MB/sec - IPX ma asi mensi hlavicky nez IP a staci mu
mensi rezije), kdyz bude stanic vic tak to jde rychle dolu.

> Ja sobne som to takto nepochopil. Ale priznavam ze logicke to je.
> Ale vie ist HUB full-duplex ?

myslim ze ne - pouze switch.