Samba - rychla sit - bez switcha?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Září 21 12:52:59 CEST 2000

> Ja myslim, ze je to jedno jestli koax nebo TP - kdyz tam budou pracovat
> jen dve stanice, tak to muze byt takhle rychle (u novella si vzpominam
> ze to delalo az 1.1MB/sec - IPX ma asi mensi hlavicky nez IP a staci mu
> mensi rezije), kdyz bude stanic vic tak to jde rychle dolu.

Tak tento efekt som mal na mysli. Poznam ho :-)

> myslim ze ne - pouze switch.

Ja som si myslel to iste. Tym padom by ta "nejaka stanice" nefungovala,
keby mala zapnuty full-duplex nie ? Ale kedze tam maju
HUB a dotycny nevie ako sa to zapina, z toho vyplyva, ze Full-duplex ani
nenastavoval, lebo inak by musel pouzit klientsku stanicu ktoru predtym
nemal pripojenu k HUBu. A myslim ze sam pisal, ze ta stanica bola predtym
k HUBu pripojena.

Dobre dlhe vysvetlenie mojej dedukcie, pomocou ktorej vylucujem
Full-Duplex :-)

                               Sherlock Holmes :-)
Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2